Kızlar bu soruyu sormak belki biraz ayıp olacak ama 37 + 2 günümdeyim tüm vücut ağda yaptırmak istiyorum beklemeli miyim yoksa yarın yapmalı mıyım bilmiyorum ilk hamileliğim kaç haftada çıkar normal de ben lazere gidiyordum gebelikten dolayı tekrar çıktı tüylerim nefret ediyorum bu durumdan hemen çıkmaması için kararsız kaldım biraz beklesem aniden doğum olur mu 38. haftada mı yapsam of anlatırken yoruldum