Happy kidse sordum ama cvp alamadım kızlar bebeğim şuan 1 ay 13 günlük ve memeyi tuttu mu bırakmıyor doysa bile emmeye devam ediyor cok fazla emdiği içinde kusuyo haliyle napmalıyım normal mi böyle olması doymak nedir bilmiyor sanki biberonda süt verince de aynı şekilde ne kadar varsa içiyor ve kusuyor anlamış değilim sizin bebekleriniz de böyle mi?