Papiiii 7+3üz kızlar baş ağrısı beni gebertiyor ne kullansam acaba ya basimi agrisi bir turlu gecmedii🥺Doktoea gidip geldik az once geldigimden beri kafam catliyo
Busra3246 Papiiii gebeliğin başlarında hatta her evresinde çok normal doktoruna sorup parol kullanabilirsin artan kan hacmin hormonlar vs baş ağrısı yapıyor hatta ilerleyen zamanlarda burnun da çok tıkanacak
Cgdm34 Papiiii benımde ılk baslarda oyleydı canım bolca su ıc bıde parol kullanabılırsın haberın olsun👍
catandgirlmom Papiiii vicks tarzı naneli kremler yasak mı bilmiyorum ama yakarak iyi gelen ya da mentol taşı kullanın tabi doktorunuza sorup çünkü ilaç değiller migrenim var hep mentol taşı kullanırdım ama hamilelikten sonra baş ağrısı hiç olmadı çok şükür
Papiiii Busra3246 ya doktora gitdigimde bugün sordum gebesin canim alış ve dayan bublara dedi hic bir ilac vermiyxem 12 haftana kadar sana dedi bunlar gayet normal dedi ama nebilim cokmagryoya
Busra3246 Papiiii sürekli dinlenmeye çalış temiz hava almaya çalış 12.haftanda ilaç kullanmana izin verirse parol alırsın 35+5 şuan hala daha başım ağrır
Papiiii _edakrsu22 canim hastameden geldim doktor hix gerek yok boyle seylere gebesin gayet normal dedii agriyorsada dayanmam lazim tek sende olmuyorki dedi(Sevinmelisin bunlar hepsi belirtiler dedi britek hastalanmamaya dikkat et dedi
_edakrsu22 Papiiii doktor öyle demişte dayanamicak kadarsa mecbur bi serum taktir ben çok agridigi zaman gidip taktiriyorum serum zaten suyu zaten yinede siz bilirsiniz tâbi ki ağrı çekip eziyet etmeye gerek yok bana göre
Papiiii Cgdm34 tesekkur ederim canim ama doktoeum izin vermedim12 haftaya kadar bisey kullanma dedi sonra izin veririmmdedii suda fazla icemiyoryn ya napimm midemi bulandiriyo
Papiiii _edakrsu22 haklisin senle ayni fikirdeyim ama doktor dedigi yapiyorum mecbur.Ama boyle su iciyorum simdi aldim yanima 2 litre kadar
Anneadayiozlem Benim baş ağrılarım yeni başladı 25 . Haftadayım ama benim muhtemelen susuzluktan su içince hafiflediğini hissediyorum su içiminizi arttırın yaza göre daha az su içince vücut etkileniyor
Anneadayiozlem Papiiii benim gözümden başladığı zaman ağrım su içince geçiyor diğer türlüsünü tam takip edemedim ama parol içiyorum öyle oluncada