adet olacakmissin gibi ağrır karnın kasıkların heran kanaman gelecek gibi yani bende öyleydi gidip gidip bakardım rahatsız olurdum belimde ağrılar olurdu .. ama adet olmadım garanti olması için 1 hafta 10 gün bekledim sonra test yaptım pozitif çıktı arkasından 1 hafta daha bekledim kanamam flan gelmeyince doktora gidip kan testinden onayladik … Hemen hastaneye gitmeyin çünkü otursun kese oluşsun geç giderseniz kesenizi görmüş olursunuz içiniz rahat eder .. ben çok geç gittim 6.7 haftalıkken kalp atışını bile duyduk çok mutlu oluyorsunuz o zaman …