Bende de aşırı agri olmustu ama kan gelmemisti , protestoron kullandirir buyuk ihtimalle. Arkadasim da hamileyken kanamasi cok olmustu protestoron kullandi suan cocugu 2 yasinda saglikla dogum yapti hamileligin başlarında oluyor boyle kanamalar korkmayin ve doktora gidin