Merhaba kızlar. Yarın 21+2 oluyorum. Detaylı ultrason için randevum var. Sizce erken mi? Takipli olduğum doktorum 20. Haftadan sonra istediğin tarihe alabilirsin demişti. Herşeyini net bir şekilde görebilir miyiz acaba? Bu tarihlerde giren ve herşeyini sorunsuz görebilen var mı? Yoksa ben erkene mi almışım? Fikirlerinizi söylerseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkürler ❤️