Yaşamadım ama bildiğim kadarıyla beta normal yükseliyor, kese ve bebek oluşuyor ama olması gerektiği yerde değil genellikle tüplere yerleşiyor 8. Haftaya kadar anlaşılmazsa cok tehlikeli tüpler parlıya bilir cünki Allah korusun, genellikle tek taraflı şiddetli ağrılarla kendini belli ediyor sanırım birde doktor keseyi vs göremezse