Zeynepdgn50 Doktoruna sor canım ya tedavi ol der ya da parol kullan der ama genelde doktorlar hamilelikte diş kaybı olmaması için tedavi öneriyorlar ,benim de dişim ağrıyor çürük var ama.siddetli değil şimdilik idare ediyorum ,kanal mi dolgu mu ne olacak bilmiyorum henüz gitmedim dişciye 🥺🥺 parol içerim belki çok artarsa ,hamilelikte sadece parol içebilirsin dedi doktorum bana