Melisasel Şu an 28+4′üm. Hemen hemen 26. Haftamdan beri rahim ağrısı var. Özellikle bu hafta daha da yoğunlaştı. Ara ara sızlıyor gibi de oluyor.Sadece ayağa kalkarken ve otururken oluyor. Ya da biraz fazla yoruldugum da. Yaşayan var mı ? Kontrolüme daha var.
hilalhanim Melisasel Sırt bel ağrısı Rahim ağrısı, kasık ağrısı Adet olacakmış hissi Kramplar ve kalça ağrısı Bunların hepsi çok normal. Ay dönümlerinde daha çok ağrı olabilir çünkü bebeğiniz büyüyor. Kanama olursa ya da leke görürseniz direkt Dr gidin ama.
Bebekdelisi Melisasel bana drların soyledıgını soylıyım kanama lekelenme olunca bırde gobek delıği hizza alarak T cız o bölgede geçmeyen bır agrı bunlar normal degıl demıstı gerı hep normal
Melisasel hilalhanim Teşekkür ederim 🙂 Aslında tahmin etmiştim ama ilk gebeliğim de bu durumu yaşamamıştım. Tedirgin oldum açıkçası 🤗