Soruyorumm Kızlar bu gün bebekadasına gittim 30 40 50 60 tlye bir sürü tulum alt üst takım vardır ben aldım dört tulumu 150 tlye aldım.aklınızda olsun kalitesini kullanınca görücem ebebekte fşyatlar uçmuş resmen
Pamugum02 Soruyorumm merhaba aldginz ürünleri yikadinz mi solma cekme yipranma gibi bidey oldumu. Bende denk geldigmde 3 5 parca bişey aldım ama daha yikamadim da mrk ettim iyiyse devaminida ordan alayim diyorum fiyatlari cok uygun dışarıya göre
Pamugum02 en_guzel_emanetlerim hic denk gelmedim int sitesine. Ankarada otryorum ben avmde e bebege giderken gördüm fiyatlari cok iyi kısa sure giyilecek bedenler icin ordan almak ideal diye düşünüyorum cnku bir kac goyme sonrasi kuculecekler hizla buyudukleri için