Narincebiri canım benim de 2 gebeligim de oğlum için aynı şeyi dedi doktor hatta alalım bu bebekte kalp atışı yok olmaz dedi 1 hafta daha beklemek istedim ben bi sonraki hafta da başka doktora gittim kalp atışları başlamıştı şimdi 9 yaşında hemen moralini bozma yani geç döllenme falan olabiliyo bazen 1 hafta daha bekle doktorun bisey demedi mi sana