Arkadaslar Eylül ayında doğum yaptım. Bebegim 3.haftasindan itibaren gaz ve kabızlık problemi yaşamaya başladı. Malesef sütüm de az olduğu için mama takviyesi yapıyorum. Gaz damlasi da kullanıyoruz. Doktora da göründük. Gaz problemi var biraz dediler. Tecrübesi olan veya etrafından bir şeyler öğrenen var mi bu sorunla alakalı? Ne zaman hangi ay düzelir bu durum?