5.5 aylık hamileyim 2. gebeliğim dün gece uyuyamadım baş ağrısı göz yanması vs var bende grip oluyorum burnum da akmaya başladı eşime limon al dedim de ıhlamur birebir iyi geliyo bana bir yerde okumuştum yada burda bir postta idi hatırlamıyorum sakıncalı diyorlardı sanki hamile iken içilmesi beni aydınlatabilir misiniz grip olunca nefes alamıyorum geceleri uyuyamıyorum ıhlamur içemezsrm bile meyvelerden atom hazırlicam bilgisi olan yazabilir mi