17papatya Kızlar bildiğiniz gibi 4 gündür gonalf ve klomen kullanıyorum normalde afedersiniz hiç kabızlık yaşamam ama bugün kabız oldugumu farkettim ilaçlardan dolayı mi sizce
asilannesii 17papatya olabilir canım ama doktoruna gidince bunu belirt tedavi sürecinde kabızlık istemiyorlar. Özellikle transfer döneminde.