Krnn1 Bugün 10da doktora gittim ebe kontrol etti 2 cm açıklık varmış. Bn hissetmiyordum sancıyı. Ama ebe açıklığı kontrol ettikten sonra adet sancısı gibi ağrı olmaya başladı. Yarın gel demişti doktor ama acaba ne zaman olur tahmini.
Aleynaerayy22 Krnn1 bence evde bekle yarını hem açılman ilerlesin daha fazla agrin olursa dayanamazsan gidersin
EAK Krnn1 Canım benim iki cm oldu sonra o gece doğuöum oldu. Açıkçası 5cm oalana kadar tek bir ağrı hissetmedim ben de. 5cmden sonra sancıları hissetmeye başladım. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah
Krnn1 EAK ya inşAllah benimde öyle olur hemen akşam olsa rahatlasam. Ben kontrole kadar sancı çekmiyordum. Ebe açıklığa baktıktan sonra adet sancısı gibi bir sancı başladı ayakta duramıyorum. Acaba gece olur mu ya
Krnn1 Rukiye048720 yarına kadar 4 cm olursa yatış yapılacak dedi ama acaba yarına kadar ilerler mi diye düşündüm
Aleynaerayy22 Krnn1 benimde ilk olcak canım ama senin durumunda olsaydim beklerdim biraz ne olacak diye bende telaş ederdim nasıl olcak diye ister istemez yani anlıyorum seni ama sorun su açılman cok olursa evde nasıl anlicaksin bende kararsız kaldık istiyosan Bi kez daha akşama doğru görün doktora
EAK Krnn1 o normal yatıştan sonra da saat başı alttan bakıyorlar her seferinde bi tık daha şiddetleniyor sancı ama inan doğum sancısı olduğunda anlıyorsun yani anlamam da evde doğururum falan diye korkma. Ben ağrı eşiği çok yüksek biri olarak söylüyorum bunu
Krnn1 Denizdenizzz ilk çatı kontrolünde canım yanmadı ama bu defa baktığında açıkcası acıdı biraz. Ama ebe bana senin sancın olduğu için canın yanıyor dedi.
Krnn1 Aleynaerayy22 yarın doktora gitmeyi düşünüyorum hemen çok açılma olmaz bence ilk doğum sonuçta. Gece sancım çok olursa giderim diye düşünüyorum
Denizdenizzz Krnn1 bende yarın 39+2 oluyorum hiç sancım yok bebek baş aşağı ama kanala inmemişti en son yarın kontrolüm var nasıl normal doğum olucak bilmiyorum
Krnn1 Denizdenizzz benimde muayeneye kadar yoktu ama şuan var ara ara gidip geliyor. Umarım tamamen kendi sancımla doğururum