Senayd ben yaptırdım nifty yaptırdım 12+5 te iken İstanbul elab’de kan verdim analiz Ankara genoks’ta yapıldı, 2. Haftada sonuç çıktı. Bu bir tarama testi, bir tanı testi değil ama güvenilir bir test (zaten tek tanı testi amniyosentez) ve hiçbir tarama testi yaptırmadım ikili üçlü vs vs
Biz bir de ardıns koç ünv genetik iel görüştük tek gen tarama diye bir genetik test yaptırdık hem benden hem eşimden kan alındı analizler Almanya’da yapıldı bunun sonucu ise 7 haftada falan geldi