Yenianneeee şöyle söyleyeyim benim de ilk gebeliğim ben de hiçbir şey alacağımı ne alacağımı bilmiyordum kendi ablamla alışveriş yaptım genelde 0-3 ay kullandım yeni doğan hiç almadım diyebilirim nadir aldım çünkü çok çabuk büyüdükleri için genelde 03 06 arası aldım benim de emin ol hiçbir bilgim yok belki benden büyüksünüz ben 18 yaşındayım daha hiçbir şey bilmiyorum Kendi ablam ile çıktım ve araştırmalar yaptım buradaki annelerden ne alınması gerektiği hakkında listeler istedim çok sağ olsunlar bana yardımcı oldular ben de buradaki annelerin bana yapmış olduğu listeler ile bir liste yapıp ablamı da alıp bebek alışverişine çıktım abii ki de eksik bitti mi insan gördükçe istiyor bitmiyor tabii ki de ama şu an kıyafet için tamamız diyebilirim gerisi banyo bakım vesaire gibi ürünler bez ıslak mendil zaten bebek arabamız ana dizimiz 5 şeyimiz var dolabımız var yani geriye kolay şeyleri bıraktık diyebilirim çoğu şeyimiz var Allah razı olsun ablamlar hiçbir şeyini eksik etmedi onların da bana vermiş olduklariyla🥰