Merhaba kızlar 3 gündür reglim gecikiyor. Gebelik düşünüyorum. Ama belirtilen herkese göre değiştiği için emin olamıyorum. 3 gün önce test yaptım negatif çıktı. Şuan sadece kasıkta ağrı ve göğüslerim de hassasiyet var. Dokununca acı hissediyorum. lavaboya gidişlerim de sıklaştı. Sizce ne yapmalıyım. hamilemiyimdir?