Melomeltem EzelUnal18 bugün gebelik dersinde hoca özel lokman hekimde doğumdan sonra topuk kanı almiyirlarmis dikkat edin doğumu orda yapınca mutlaka gozunuzun önünde aldırin yada emin olun alındığına
Elyfnagme Memorial, dr. Nesrin fener, bi hastadan cok bi arkadas gibi yaklasır hep 🤗 işindede cok iyi basarılı
kckynssna Semhira ben 6.haftadan beri günnur hanıma gidiyorum fakat doğumum memlekette olacağından memleketteyim şuan. Ama arkadaşım günnur hanıma yaptı 1 ay felan olacak sezaryen de normalde 3000 dedi bana bilmiyorum artık ben sormadım hiç hastaneye
Minikanne06 Hllemrgks yok kuzum 38.ci haftada yapiyo diye biliyorum bu pazartesi tekrar randevum var ama korkuyorum gitmem belki... sen kac haftalıksın canım:)