adennlilith1 ben doğduğundan beri bu markayı kullanıyorum çok memnunum şampuan, pişik kremi , vücut losyon, temizleme suyu mustela kullanıyorum hiç şikayetim yok 9 ay olacak bebeğimin pişiği hiç olmadı öyle sürekli de sürmüyorum sürekli krem sürmek iyi değilmiş. Sudocrem herkes öneriyor ama içeriğinde petrol olduğu için tercih etmedim. İçeriklerini araştırıp ona göre de marka tercihi yapabilirsin