Merhaba arkadaşlar 15haftalik ölü dogum yaptim hiç dogum yapmadığım için sancilarimi anlamadığım için bel ağrısı vardı ve kasik agrisi vardı lütfen bel ve lasik ağrılarının varsa ihtimal etmeyin enfeksiyon oluşmuş o yuzden suyum patladı lütfen çok dikkat edin kontrollerinin ihtimal etmeyin doktorum 1 ayda geleceksin dediği normal sanarak gitmemiştim anlamadığım için