Yavruhamsi 1Mom2 bende 2-3 hafta fark vardı iki hamileliğimde de 1 hafta fark varsa zamanla düzeliyor yada aynı haftası ile devam ediyor bebek sağlıklı olması gelişmesi şuan önemli olan hayırlı olsun 🌸
Tasbebek 1Mom2 ilk haftalarda benimde geriden geliyordu 36 olduk bayadır önden gidiyor doktor sıkıntı görmediği sürece takmayın
beyzzsenturkk bizimde 25+2 ama ultrasonda 27-28 civarı 2 hafta önde fıstıgım böyle seyler olabiliyor bebegin gelişimi iyi oldugu icin sıkıntı yok
Basku beyzzsenturkk peki bu durumda doğum süresini de geriye çekti mi dr Yoksa yine sata göre mi hesaplama yapıldı?
Kubrakck2222 Benim de öyleydi geç döllenme olduğu için öyle olduğunu söyledi doktor daha sonradan bebeğin gelişimi 3-4 gün ileri attı arayı kapattı aslında 🌸
Seyma06 2 hafta ileri ve 2 hafta geri normal sayılıyor çok takılma bebek büyüdükçe fark kapanabilir canım birde ultrason cihazından cihaza değişiyor devlette 1 hafta geriden geliyordu özel de 3 gün geriden geliyor bebeğim
Ebru5643 1Mom2 keseniz 1Mom2 keseye bakildiginda mı bu şekilde mi çıktı,benimde tuhaf ilerliyo da o yüzden sordum
KeremikoBayky 1Mom2 2 hafta önden yada geriden gelmesi çok normaldir. Hamilelik ilerledikçe haftasını bulur
beyzzsenturkk Basku sata göre hesaplama yapıldı tahmini ocak 24 civarı sadece normal dogumda sıkıntı olabilir dedi dogurmakta zorluk cekebilirsin sezeryan düsünür müsün dedi onu da inan hic ben istemiyorum onun dısında sorun yok
Gamzeerdgn 1Mom2 sata göre 28 hafta 5 günlük ultrosona gore 27 hafta 4 günlük gec döllenme canım benımde öyle
Pinar41 1Mom2 benimde 4. Aya kadar birhafta geride çıkıyordu bebiş 4. Ayda bir baktım arayı kapatmış, içiniz rahst olsun.
gul_145 1Mom2 evet canım benimde ilk zamanlar bir hafta vardı. Ultrasonda daha küçüktü şimdi 20 haftalık hamileyim aradaki bür haftalık fark 4de düştü
Gamzecem 1Mom2 bende de aynı durum var doktorum dedi polikistik over olduğum icin ilaçla ben regli oluyordum sadece ve o ay benim yumurtam geç gelişti o yüzden etkiledi dedi sıkıntı yok dedi