AleynaSvn İlkinin üzerinden 16 2.nin üzerinden 13 yıl geçti inanın hatırlıyomusun deseniz size bişey söyleyemem ama çat pat hatırladığım kadarıyla kolay geçti ki zaten zor ve kötü anım olsaydı mutlaka unutmazdım ikisi içinde geçerli.genel anestezi olmuştum zaten.uyuyosunuz uyanıyosunuz sonra bebekle kavuşuyosunuz ağrı zorlanma fln hiç yaşamadım yada çok aşırı deilmiş demekki kötü bi anım yok yani😌