Kızlar selam. 4 5 gündür gribim. Ama dün gece biraz agirlastim. Nane limon fln içiyorum ama bi faydasi olmadı. Ağzım da çok kuruyo duraklarım fln hep kurudu yara oldu artık. Hastaneye gitsem bişey yapmiycaklar. Parol verip gönderiyolarmis. Arkadaşım hamileyken korona olmustu ama korona oldugunu ogrenene kadar 4 kere fln hastaneye gitti. Ama hiç bir şey yapmadılar. 15+3 günlük hamileyim napcagimi bilemedim.