Annemmm Kızlar yaa suyumda azalma var normal Doğum istiyorum ama suda azalma bebeğimi tehlikeye atmasam sezaryan mı olsam
Kaderyas0327 Annemmm suni sancı verebilirler bir sorsana doktoruna madem normal istiyorsun tabi çocuğa sorun olmazsa hani su azalmasından dolayı bence bir doktorunla konuş derim
Papatyamoms Annemmm o su zaten sancı esnasında patlatılıyo gıdıyo suyu gelıp hastaneye gıden oluyor , bir sezeryan sebebı degıl sonucta ama sız sankı bıraz sezeryan ıstıyor gıbısınız herkesın kendı tercıhı sonucta doktoruna soyle acık acık normal ıstemıyorsan