Nurcanben benim yumurtalarım da hiç yoktu nereyedeyse doktorum öyle demişti 3 ay tedavi sürecinde hamile kaldım klomen kullandım çatlatma iğnesi ile kist oluştu sonra tüp bebek tedavisinde kullanılan iğnelerden verdi 10 gün kullandım sonra çatlatma iğnesi başarılı diyeceğim o ki Herşey Rabbim den takdiri ilahi sende stres yapma doktora gittiğim de kafandan at bunları çok stres yapıyorsun demişti ondan sonra hiç stres yapmadım Rabbime bıraktım oldu evde kendin herşeyi deneyipte hormonlarını bozma sakın doktor tedavi sürecinde ol doktorun dediğini uygula