Kaahvelii Busenurrr devlet hastanesinde yapicam canım ben bekliyorlarmış 39u ama bilmiyorum salı günü ne dicek doktorum merakla bekliyorum
DenizinAnnesiiiii Kaahvelii 33. Haftadayım 25. Haftadan beri Elçin Demirel’in hamileyiz yürüyoruz yürüyüşünü yapıyorum evde. Çok faydasını gördüm oturdukça yattıkça ağrılar daha da artıyor
dunyamm11 Kaahvelii 32.haftadan beri her gün 75 dk yürüyorum yürüyüş bandında hep aynı tempoda. Şimdi 39. haftadayız. Ilk zamanlar zor oluyordu ama sonrasında çok rahat geçmeye başladı