Merhaba başına gelen var mı diye merak ettim HCG değeri ilkinde 224 çıktı 2 gün sonraki 124 e düşmüştü 3 gün sonra geri 200 e çıkmış doktor 124 e düştüğünde kimyasal gebelik dedi ancak değerin düşmesini bekleriz demişti hiç yaşayan ya da bilgisi olan var mı doktor pazartesi görüşelim dediği için merak ettim