Kızlar merhaba lütfen bana yardım edin geçen ay adetim geçikti bende hamilelik testi yaptım pozitif çıktı sonra da adet oldum bir hafta geçtikten sonra yine test yaptım yine pozitif çıktı yaklaşık 15 gündür az az adet oluyorum tam bitti zannediyorum bi bakıyorum yine kanamam var bu sabah yine test yaptım yine pozitif çıktı ama hala kanamam var benim gibi olanlar varmı