Seyhans35 Kızlar merhaba 20 günlük anneyim. 40ın çıkmasına az kaldı ama kendimi rahatsız hissediyorum bu donemde 40i cikmadan agdaya giden var mi? Kararsiz kaldim gitsemmi diye birde sezeryan oldum
Nsrn1 Seyhans35 ben ağdaya gitmedim ama evde kendim yaptım temizliğimi. Asla duramadım yaptım tüm bakımlarımı.
Kleopatra- Seyhans35 Ağda bence şuan için uygun olmayabilir. Ama jilet kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Ben kullandım çünkü bir sorun yaşamadım.
Nsrn1 Seyhans35 ben jilet hiç kullanmıyorum. Genital bölge temizliğinde üst bölgelerde ağda kullandım alt kısımları eldivenle aldım.