Arkadaşlar cumartesi resmen tam 20 haftalık oluyorum ama ben hiçbir şekilde çocuğumu hissedemiyorum. Bu hafta doktora gittim direk ben bir şey demeden artık hareketlerini hissetmeye başlamışsındır dedi yok hayır hocam dedim hiç hissetmiyorum hatta ben onu size söyleyecektim dedim. Ultrason da baktı hareket ediyor ama ben hissedemedim bu zamana kadar . Çok kafama takmaya başladım 2 oğlum da da nerdeyse çok erkenden hissetmeye başlamıştım 3,5 aylıkken falan ama kızıma hamileyim asla hissedemedim. Benimle aynı haftada olanlar ne durumda acaba ?