Bana da zofer vermişti bulantı ve kusma çoktu diye. Eczaneye sordum “ eğer dayanıyorsan içme ama dayanamıyorsan iç. Herhangi bir zararı yok. Bunu normalde kemoterapi gören hastalara veriyorlardı ama gebelerde de yıllarca kullanıyorlar hiçbir sorun yaşanmadı. ” dedi. Doktor verdi sonuçta kullanabilirsiniz ama genel olarak vitamin dışında ilaç kullanılmasını istemeyenler farklı yorum yapabilir. Diyeceğim şu ki ilacı kullanıpta zarar gören hiçbir bebek yokmuş. Rahat rahat kullanabilirsiniz.
Özellikle bildiğim, güvendiğim eczaneye sormuştum 🙏🥰