annesinin_alparslani Trendyodan bir terlik beğendim ama hastane için uygun olurmu bilemedim. Fotoğrafını paylaşamıyorum nasıl paylaşabilirim. Sancılarım da oluyor ara ara netten yetişecekmi onuda bilmiyorum. Yardımcı olurmusunuz?
Barlas_mom annesinin_alparslani Gülme ama ben hastanenin bez den yapma terlikleri var ya ondan giymiştim akşam ani olmuştu doğumum 🤣🤣
Deletedmom_85 Resim yüklemek için forum ana sayfadaki sol 3 çizgiden resim yükle kutucuğuna basarak veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Deletedmom_85 annesinin_alparslani Uygun bence canım rahat olur bunlar. Düz terlik ayağını acıtabilir. Bunlar yumuşak kullanışlı oluyor🙃
annesinin_alparslani Deletedmom_85 yüksek dediler hamile hamile hastanede o sancıyla nasıl tasican falan dendi. Çok hoşuma gitti ne ayakkabı ne terlik giyebiliyorum. Bunlar rahat olur dedim belki
Deletedmom_85 annesinin_alparslani sonrada bende fotoğrafa ayrıntılı baktım bana da yüksek geldi ama, kullanırım yüksek dersen bir şey olmaz
annesinin_alparslani Hestiaa hamileliğim boyunca 3 terlik aldım evde giymek için ödem oluyor giyemiyordum son aldıklarımla idare ediyorum. Bı tanesini koydum çantama ama onlarda pembe sert plastik oğlum olacak pijamamda turkuaz.