momlife_7 Kızlar gebelik kesesini 6 hafta 6 günlükken gördük kesenin içinde minicik bir nokta vardı daha kalp atışları oluşmamış dedi sizce normal mi ? 🥹 yarın kontrole gideceğiz 8 hafta olduk inşallah duyarız kalp atışlarını 🫢
ilkimbebee momlife_7 çok normal canım endişelenmene gerek yok bu sefer gittiğinde de kalp atışını duyarsınız
bilghrz momlife_7 normal canım cok sükür içinde kucuk nokta varmıs benım ilk bos gebelıkti hıc bısey yoktu içinde bombostu ondan ıcını ferah tut canım 🙏😊
Eliff_5634 momlife_7 noraml canım bende gittiğim de doktor kese var ama bebek yok demişti Bende korkmuştum sonra başka doktora gidip anlatınca güldü önce kese oluşur sonra bebek olur demişti
momlife_7 bilghrz kese bu canım içinde bi nokta var yarın doktora gideceğiz kalp atışlarını dinlemek için inşallah rabbim nasip eder duymayı 🤲🏻🥹
bilghrz momlife_7 ayy masalar canım bana göre bos gebelik yok benımki bombostı ıcınde hıc bırseyyoktu rabbim saglıcakla elıne almayı nasıp etsin🙏🥰 bende suan hamıleyim 4+5 biraz zaman geçsin bende gitcegim🥰
momlife_7 bilghrz ayy sizede maşallah rabbim ikimizinde yüzünü güldürsün inşallah 🤲🏻🥹 çok sağolun Allah razı olsun içimi ferahlattın rabbimde senin içini ferahlatsın inşallah
Miracnammesi- Meraba kozlar düzensiz kese benimki duyan var mı kanama yok ama riskli dedi doktor yaşayan var mı acaba
bilghrz Miracnammesi- ayy bide o mu varmıs hiç duymadım sımdıde düzensiz kese diyemi tedirgin olcagım ne zormuş bu hamılelık ya arastır arastır bısey cıkıuor
momlife_7 Eliff_5634 🫢 ayy evet canım ya yarın doktora gideceğim inşallah o kalbinin atışını duyarım bende 🥰🐣