Glcdmrdmr Yani bebekte bi problem olmadığı sürece bence kesinlikle normal Doğum derim hep derler ya bebek doğduktan sonra unutuyorsun diye gerçekten öyle sezaryen gibi yürüyüş yap gaz çıkar problemi olmuyo sadece küçük tuvaletini yapmak lazım dedi Onu ds hemen yaptım zaten bu kadar istediğimi yiyebiliyorsun sadece gaz yapmayan şeyleri tabi yanı kısacası gerçekten normal Doğum Allah’ın insana verdiği bir mucize diyebilirim