Canım bende olmuştum 18. Haftalarımda ilk 3 gün kötüydüm sonra sadece öksürük kaldı birde tat koku alamamıştım toplamda 2 hafta kadar sürdü ben bol bol ılıktan biraz daha sıcak su içtim öksürük için günde bir bardak name limon ya da ıhlamur içebilirsin sıcak suya bal limon yapıp içebilirsin biraz ılıyınca o şekilde atlattım sadece geceleri sırt ağrısından uyuyamıyordum parol içiyordum o şekilde rahat uyuyordum inşallah çabucak atlatırsın beslenmene dikkat et bol meyve tüket 🙏🏼