Damlaa__ Kızlar tansiyomum 12/8 ve 13/8 çıkıyor 4-5 gündür de ince ince başım ağrıyor hareket ettikçe beynim oynuyor sanki doktora yazdım dün dönmedi geri neden olabilir sizce. Daha önce gebelik zehirlenmesi olmuştum korkuyorum ya ağlıcam valla 🥹
tontonhanim Damlaa__ aynı durumdan muzdaribim 3 gündür hiç geçmedi ama benim aletim yok tansiyon hiç ölçmedim 2 hafta önce 13/8 yüksek demişti bilmiyorum artık
Damlaa__ tontonhanim 😁 kan sulandırıcı kullanıyorum limon kan sulandırıyor diye biliyorum 1 yemek kaşığı içiyim en azından