Kızlar selam bugün doktor kontrolüm vardı, uygulamaya göre son adet günümden hesaplayınca 8 haftalık hamile olduğumu gösteriyor
Fakat bugün ki doktor kontrolünde ultrasonda 5 haftalık dedi doktor ama kese boş görünüyor 2 hafta sonra tekrar gel dedi böyle bir durum yaşayan varmı bilgi verirmisiniz 🙏🙏😔