Busraaaa35 ikikizannesi__ kızamıkçıga bağışıklığın var o yüzden pozitif oluyomus bende de aynı çıktı doktor güzel dedi. Diğerinin negatif olması virüsün vücudunda olmadığını gösteriyor bildiğim kadarıyla
ikikizannesi__ Busraaaa35 anladım canım tesekkur ederim ilk hamileligimde bakilmamisti hiç bunlara bilmediğim için tedirgin oldum