Sibelemreemre diğer postlarınıza baktımda zaten herkesin vereceği cevabı vermişler herkesin tek tek aynı şeyi yazmasına gerek yok en azından ben öyle düşünüyorum benim yazacağım şeyi benden önce biri yazarsa ben yorum yapmıyorum kovit konusunda da kim ne diyebilir ki çok geçmiş olsun bir an önce iyileşirsiniz inşallah