Bnmv-1 İçinizi rahatlatmak için kesinlikle doktorunuza danışın ancak bende 30. Haftadayım ara ara aşağıda hissediyordum doktorum bebeğim ters durduğu için öyle hissetmemin çok normal olduğunu söylemişti belki sizinde öyledir . Duruşu nasıl bebişinizin