Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim. Sabah çamaşırımda iki minik damla kan vardı. Ne yapmam gerek şuan. İkinci gebeliğim ilkinde sezeryan oldum bu da zorunlu. Bebeğin hareketlerini hissediyorum ağrım da yok şuanda. Yarın randevum vardı kilosu vs kaç olmuştur hiç bilmiyorum İnşAllah bi sıkıntı olmaz 😔