Mimmel ben şuanda böyle bir durum yaşıyorum. NIPT testi yaptırdım, trizomi 7 yüksek riskli çıktı. Ultrasonda vs hiçbir anormallik yok. 15+3’te amniyosentez yaptıracağım. Siz neden hem NIPT hem ikili test yaptırdınız ? Genelde direkt NIPT yaptırmayı önerirler daha detaylı olduğu için