Sekerbebekkk bir de kardeşim kilo alcam diye ağzına aldığın her lokmada kendini kasma . Hepimiz yaşıyoruz bu durumu. İnsanın kendine yapacağı ennn kötü şey piskolojik baskı emin ol. Rahat ol. Canının istediğini ye,tadında ye,ama mutlaka ye… Ve sağlığın için tedbir al. Kimse için değil. Çocuğun doğduğunda sağlıklı ve mutlu bir annesi olsun ki bebeğin de sağlıkla büyüsün inşallah 🤍🤗