Çatı muayenesi bazı yerlerde çok ağrılı gibi anlatılmış kesinlikle öyle değil korkuyla muayene olmayın saniyelik bir durum bende önceden gördüğüm yorumlardan etkilenerek girdim doktor aniden muayene edicem dedi ve tek başıma gitmiştim. Kendimi kasmama rağmen hissetmedim çok şükür kafanızı başka yere verebilirsiniz güzel şeyler düşünün o an ki buna bile gerek kalmayacaktır.