Herkese merhaba, 33+5 haftalık hamileyim yaklaşık 2,3 haftadır günde bir fincan kahve ve telvesini tüketiyorum. Canım özellikle telvesini yemeği cok çekiyor ve kendime engel olmaya çalıştıkça gün sonunda mutlaka engel olamıyorum tüketiyorum yani kokusu sürekli burnumda. Bi zararı olur mu diye cok korkuyorum. Benim gibi telvesini ve kahveyi aşeren oluyor mu ? Önceden tüketip de zararı olup olmadığını tecrübe edinmiş anneler de bilgi verirse sevinirim🥹