Dilanorak01 Kızlar 7 aylık hamileyim gece boyunca toplam 2 ile 3 saat arası uyuyabiliyorum bebiş devamlı hareket halinde nefesim kesiliyor geceleri ve sık sık idrara çıkıyorum uyuyamadığım içinde güne bitkin başlıyorum benim gibi olan varmı 🙄
beyzzsenturkk Dilanorak01 bizde 7. aya giricez bir kaç gündür aşırı sık tuvalete kalkıyorum gece neyse uyuyabiliyorum ama sabaha karsı gün ısıgıyla gözümü kapatamıyorum sanki o an uykum yok oluyo ve asırı baskı hissediyorum artık sırt üstü yatınca yataga yatmamla kalkmam bir nefesim kesiliyo bazen tutamayıp kaçırdıgım bile oluyor saka gibi😂😂😂
Defne_momm Dilanorak01 8. Ayımda bende de başladı uykusuzluk ama tek sebebi bebegin yer yer şiddetli hareket edip beni uyutmaması. Akşam mesaisi yemekten sonra başlıyor gece 4 e kadar aralıksız devam ediyor ,rutine bindirdi canım kızım benim 😅👶🏻
Dilanorak01 beyzzsenturkk yok ben kaçırmıyorum henüz 😄😄😄 aman bide o çıkmasın başıma 😄 aynı problemleri yaşıyoruz kaçırma hariç kuzum
Dilanorak01 Defne_momm benimde o şekilde canım gece 11 oldu mu başlıyoruz mesaiye 😄 şimdiden gece uyutmamalara alıştırıyor sanırım