Bebeklk Merhaba 6. Haftaya kadar göğüsleriö çok acıyordu fakat 6. Haftada höğüs hassasiyeti yok denecek kadar az a indi bir sorun mu vardır ?
Eldgrn Bebeklk belirtiler dönem dönem gelip gidebiliyor o yüzden endişe etme Her gebelik farklı yaşanıyor illa ağır bir belirti olacak diye şart yok O yüzden yüreğini ferah tut
Mucizemiz-Uraz Bebeklk 30 haftalık hamileyim . Hamileliğin ilk haftalarında benim de göğsümde hassasiyet vardı sonra geçiyordu sonra tekrar oluyordu. Son haftalarıma girdim hala ara ara o hassasiyet gelip gidiyor. İçinizi rahat tutun