Kızlar daha var günüm ama bazı belirtiler aynı gibi misal ilk hamileliğimde böyle sarı akıntım oluyordu işte burada paylaşmıştım Şubat ayında biri yorum yapmıştı Ümit vermek istemem ama benimde sarı akıntım oluyordu vs diye ama ben enfeksiyon a yormuştum çünkü o zamanlar vardı düştü bebek.. şimdi enfeksiyon tamamen geçti şükür ama yine sarı akıntım var bu ayda ve sık idrara çıkıyorum gece bile üstelik dün gecede midem çok bulandı:/ ümitlenip tekrar üzülmekten de korkuyorum açıkçası hayırlısı olsun 😂😂