bilghrz kızlae 4+5 günlük hamıleyim sizce nezman hastaneye gideyim keseyi görmek için salı günü beta 780 cıkmıstı
Eldgrn bilghrz 3000 üzeri gözüküyor genelde 3 bini geçtiği zaman gidebilirsin. Yüksek ihtimal gözükür
Burcinmozr bilghrz ben keseyi 5. Haftada görmüştüm, 6. Haftada ancak bebeği görebildik 👼🏻 biraz bekleyip gidersen bebeğide görebilirsin ☺️🌸
buke-54 bilghrz bende 6+0 oldugu gibi gittim keseyide bebegi de gordum canim. Nokta gibiydi bebegim ama olsun 🙂
Burcinmozr bilghrz olabilir 6. Haftada kalp atışını görmüştük fakat biraz daha güçlenmesi ve çok minik olduğunu için doktorum 7. Haftada kalp atışını dinlemeyi önermişti. Kalp atışınıda o zaman duymuştuk 👼🏻👼🏻